Quest Akademia Języków Obcych
O NAS
KURSY
TEDDY EDDIE
SAVVY ED
EDWARD’S LEAGUE
FUNTOWN
KURSY DLA MŁODZIEŻY
KURSY DLA DOROSŁYCH
KURSY DLA FIRM I INSTYTUCJI
EGZAMINY I CERTYFIKATY JĘZYKOWE
PÓŁKOLONIE / OBOZY
WAKACJE 2023
ZIMA 2023
OBOZY JĘZYKOWE 2023
KALENDARZ
ZAPISY
KONTAKT
EWALUATOR
Ocena ucznia
Rok szkolny
Imię i nazwisko ucznia
Email rodzica
Imię i nazwisko lektora
Email lektora
Poziom
YOUNG CAMBRIDGE LEARNERS
A1
A2
A2 KEY FOR SCHOOLS
B1 PRELIMINARY FOR SCHOOLS
B2 FIRST FOR SCHOOLS
C1 ADVANCED
CZYTANIE
Uczeń czyta płynnie, rozumie sens czytanych tekstów, sukcesywnie znajduje w nich informacje oraz z łatwością odpowiada na pytania dotyczące tekstu.
Uczeń czyta dość płynnie popełniając błędy w wymowie tylko w przypadku nowych słówek, rozumie sens czytanych tekstów, dobrze radzi sobie ze znajdywaniem informacji w tekście oraz potrafi odpowiedzieć na większość pytań dotyczących tekstu.
Uczeń czyta dobrze, choć nie zawsze ze zrozumieniem, potrafi odpowiedzieć na część pytań dotyczących tekstu oraz znaleźć w nim niektóre informacje.
Uczeń bardzo się stara, jednak nie zawsze rozumie sens czytanego tekstu oraz nie zawsze potrafi odpowiedzieć na pytania do tekstu, wymowa podczas czytania sprawia trudności - praca w domu z pewnością przyniesie efekty.
Rozumienie tekstu czytanego sprawia uczniowi jeszcze wiele trudności – miewa problemy ze znalezieniem szczegółowych informacji jak i z wymową podczas czytania. Zalecam regularną powtórkę materiału realizowanego na zajęciach.
PISANIE
Uczeń potrafi tworzyć wszystkie wypowiedzi pisemne poznane podczas zajęć, z łatwością i bezbłędnie posługuje się poznanymi środkami oraz funkcjami językowymi, stosuje bogate słownictwo oraz struktury gramatyczne, popełnia sporadyczne błędy leksykalno-gramatyczne.
Uczeń potrafi tworzyć większość wypowiedzi pisemnych poznanych podczas zajęć, prawidłowo posługuje się większością poznanych środków oraz funkcji językowych, stosuje słownictwo i struktury gramatyczne odpowiednie do formy wypowiedzi popełniając przy tym sporadyczne błędy.
Uczeń potrafi tworzyć większość wypowiedzi pisemnych poznanych podczas zajęć, posługuje się niektórymi poznanymi środkami oraz funkcjami językowymi, ale praca indywidualna czasami sprawia trudności. Stosuje podstawowe słownictwo i struktury gramatyczne jednak zdarza się popełniać przy tym błędy.
Uczeń stara się tworzyć proste wypowiedzi pisemne używając podstawowych struktur gramatyczno-leksykalnych, używa bardzo podstawowego słownictwa popełniając przy tym sporo błędów. Dodatkowa praca nad pisaniem w domu zdecydowanie przyniosłaby efekty – trudności w nauce pisania to naturalny aspekt na tym etapie nauki.
SŁUCHANIE
Uczeń rozumie sens nagrań oraz prawidłowo na nie reaguje, potrafi wychwycić wszystkie informacje, które są potrzebne do poprawnego wykonania zadania, w pełni rozumie lektora.
Uczeń rozumie sens nagrań, potrafi wychwycić większość informacji, które są potrzebne do poprawnego wykonania zadania, rozumie lektora.
Uczeń częściowo rozumie zarówno sens nagrań jak i lektora, potrafi wychwycić niektóre informacje, które są potrzebne do poprawnego wykonania zadania.
Uczeń nie zawsze rozumie sens nagrań przez co informacje, które są potrzebne do poprawnego wykonania zadania nie zawsze są wychwytywane, w większości rozumie proste polecenia lektora jednak czasami ma problem ze zrozumieniem podstawowych zwrotów.
Umiejętność słuchania ciągle jeszcze sprawia uczniowi trudność i wymaga doskonalenia dlatego zachęcam do oglądania filmów w języku angielskim – to z pewnością przyniesie efekt.
MÓWIENIE
Uczeń chętnie i z łatwością udziela odpowiedzi na pytania zadane przez lektora, samodzielnie tworzy krótkie, ale płynne wypowiedzi ustne poprawnie używając przy tym bogatego słownictwa oraz struktur gramatycznych, potrafi samodzielnie i poprawnie zadawać pytania, ma bardzo ładną wymowę.
Uczeń chętnie udziela odpowiedzi na pytania zadane przez lektora, samodzielnie tworzy krótkie wypowiedzi ustne poprawnie stosując podstawowe słownictwo oraz struktury gramatyczne, potrafi samodzielnie zadawać proste pytania, ma dobrą wymowę.
Uczeń udziela prostych i krótkich odpowiedzi na większość pytań zadanych przez lektora, próbuje tworzyć krótkie wypowiedzi ustne stosując przy tym podstawowe słownictwo oraz struktury gramatyczne.
Uczeń udziela prostych i krótkich odpowiedzi na niektóre pytania zadane przez lektora, stara się tworzyć krótkie wypowiedzi ustne jednak nie zawsze poprawnie posługuje się podstawowymi strukturami gramatyczno-leksykalnymi.
Uczeń udziela prostych i krótkich odpowiedzi na niektóre pytania zadane przez lektora, stara się tworzyć krótkie wypowiedzi ustne, ale potrzebuje do tego pomocy lektora, posługuje się bardzo podstawowym zasobem słownictwa oraz struktur gramatycznych.
SŁOWNICTWO
Uczeń w pełni i bardzo szybko zapamiętuje nowe słownictwo zarówno w piśmie jak i wymowie, potrafi z łatwością użyć je w zdaniach.
Uczeń zazwyczaj zapamiętuje nowe słownictwo, a wymowa nie sprawia większych trudności, potrafi użyć je w zdaniach.
PRACA PODCZAS ZAJĘĆ
Uczeń pilnie pracuje podczas zajęć, chętnie i z zaangażowaniem wykonuje polecenia lektora, słucha uważnie i wykonuje wszystkie zadania, chętnie współpracuje, jest skupiony/a na lekcji i bardzo aktywny/a.
Uczeń wykonuje polecenia lektora, słucha i wykonuje wszystkie zadania, jest skupiony/a na lekcji i aktywny/a.
Uczeń wykonuje polecenia lektora, słucha i wykonuje wszystkie zadania, jest skupiony/a na lekcji i aktywny/a , sporadycznie zdarza się, że wdaje się w rozmowy z rówieśnikami.
Uczeń wykonuje polecenia lektora, jednak czasem ma problem ze skoncentrowaniem się na wykonywanej czynności, sporadycznie wdaje się w rozmowy z rówieśnikami.
Uczeń potrzebuje więcej czasu, aby skupić się na wykonywaniu określonej czynności, zdarza się, że ma problem ze skoncentrowaniem się i często wdaje się w rozmowy z rówieśnikami.
PRZYGOTOWANIE DO ZAJĘĆ
Uczeń wzorowo wykonuje wszystkie zadania domowe, jest zawsze przygotowany do zajęć.
Uczeń wywiązuje się z większości swoich uczniowskich obowiązków, raczej odrabia zadania domowe.
Zdarza się, że uczeń nie jest w pełni przygotowany do zajęć oraz czasami nie posiada wszystkich potrzebnych materiałów.
Uczeń miewa trudności z wykonywaniem zadań domowych.
Komentarz lektora
Wyślij raport